Thursday, February 24, 2011

SAKIT

4 tahun lepas begini lah keadaan aku. setahun selepas tu keadaan kembali normal. dan sekarang keadan kembali kepada 4 tahun yang lepas. dah macam2 ubat doktor bagi....camni ler jugekk.... aku xkisah pun tapi masalahnya, aku jadi xlaratttttt sangat. cuba bayang kan naik opis tingkat 1 jer biji mata aku dah berpinar pinar. jantung berdegup bagai nak cabut. itu baru naik opis....jadi macam mana aku nak pegi site? nak ukur jalan....,ukur longkang...lagi2 waktu cuaca panas.boleh pengsan wooo.... agak2 klu aku ni kecik confident sikit dengan bantuan org ramai. masalahnya aku ni adik kepada giant...kuang..kuang...kuang...tu la doktor suh duduk wad masuk darah macam2 alasan ko bagi....dah jadi camni diri sendiri susah. rasa macam nak pegi je emergency cam doktor pesan ' klu bleeding lagi terus pg emergency yea' masalahnya dah smpi pintu hospital aku bleh patah balik p klinik jurrrr....boleh ko hurmmmm. hubby aku pun dah penin. xpe la B kita p hospital time appoinment 16/3/2011 cam dlm buku yerk........hehehehe. time tu klu doktor kate 'awak kena duduk wad yea, awak duduk wad bkn suka2 je tau, kena masuk darah yea" hurmmm time tu aku redha je laaaa. daripada camni.satu kerja pun xjadi....pada kawan2 doakan lah kesihatan aku supaya sihat selalu mcm dulu yea.....amin.

muka yang pucat 4 tahun lalu

sekarang laaaa....tembam terlebih sudah....


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...